what did I do, what have I done


god kväll!
inte sovit ett dugg, men det är ganska okej ändå. jennifören ringde rätt tidigt imorse, eller nej. ett sms fick jag "ring mig när du vaknar". fick en klump i halsen, magen. oro. trodde att något var fel, att jag hade gjort fel. känner mig så jävla skyldig, alltid. vadän det är. vet att det är så många saker jag gör fel, därav samvetet. som här om dan. en kille kom fram och direkt trodde jag att något var fel, ville helst vända mig om och gå. han kom fram och pratade för att han tyckte att jag var söt, han ville ses och gav mig sitt nummer. jag kommer inte att ringa, men det var sött. jag blev smickrad. synd bara att jag alltid tror att det är jag som har gjort något fel..
som om jag mördat, våldtagit eller annat grovt brott. någon som jag bakom varje hörn tror ska finnas något som avslöjar. att någon vet. väntar på domen så att jag kan bli fri sen. tragiskt. skumt.

..hur som helst. ringde upp J direkt. hon ville bara fråga om jag ville jobba tidigare. onödigt att ha för många kvar till stängning, eftersom att det inte lär vara så mycket kunder såhär dagen innan stängning.. so yes I did. slutade 15.30, skönt! vi brummade till bolaget. blev midsommarcider och öl till pappa :) imorgon blir nog niiice!
antagligen första midsommarafton sen -08 jag inte sitter hemma själv med ångest. uuush.
nu vänder vi på skiten.

snart ska jag dra ner till Jempa. "föra" lite inför imorgon, haha! see you laaaateeer, aligator! Deds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: