tought.


jag mår bättre. bröt ett mönster idag. ett negativt. ett som funnits med mig varje dag sedan jag kom hem från australien. men mår fortfarande crap. ..men bättre i alla fall. sitter på en solig balkong, övertygar mig om att långhelgen ska li bra. det ska den.
mina ögonbryn är rynkade och jag tror knappt på det jag säger. svårt att övertyga sig själv. sätta sig över en sida hos sig själv som fortfarande är så stor och stark. men jag försöker. det är jag i alla fall skyldig mig själv. minst. skyldig mitt liv. mina vänner och familj. jag ska visa varenda jävla levande individ att jag kan. men just idag. idag mår jag inte bra. och så får det vara ibland.... skriver när jag har något vettigt att säga. hatar att må som en rutten och trasig stövel.

Deds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: