the seasons have changed and so are we


goddagens!
igår var det full rulle efter jobbet. var ute vid bussen 17över. på bussen 45över. framme 5min senare.. haha. himla hässelby-bussar!! hur som haver mötte jag upp jennifer, brummade iväg åt tjotaheiti, hämtade upp hennes pojkvän för att sedan ta oss tillbaka till J;s lägenhet. hin skulle sy in lite hår på mig. hah, vet inte om det ska vara såhär eller om vi måste sy ut det och göra om?! jaja, vi har ny date på torsdag, så vi får avgöra det då. ;)

senare under kvällen kom även killens två kompisar .. som vi även utökade med en tredje efter ett tag. jennifer och min kompis dissade oss. tss, taskigt. kvällen var i varje fall väldigt trevlig och kommer säkert bli minst lika bra på torsdag, visstvisst jennifer?

nu ska jag minsann gå ned till pappa och lämna hans minneskort till kameran jag lånade i söndags, samt hämta upp min klocka som han så snällt har fixat. klockan 14 är det jobb och efter det ett nytt försök till amandaL-date. det blir bra det. wihiii. ut i solen med mig! yeahj.


fick en fin liten "målning" av Jennifers kille. haha


CIAO !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: