snail


goder förmiddag!
firandet i storebrors hus var mycket trevligt. satt med äldsta sonen i knät och körde brumbrum "tror du veeerkliiigen att du kan få in hela den här lasagne-biten i munnen??" leken med maten. samtidigt som vi var flitiga användare av mina mobilspel, hah. pappa satt vid sidan om med yngsta sonen, som bara ville ha lasagne från far mins tallrik. men ätandet gick bra för honom, om vi säger så! ;D

lilla felix sprang sen runt med min lillebror och lekte, innan jag fick byta av och titta på någon "bee movie". tss. så söta ungar de där två, åh! :) och det bästa, de är alltid så himla himla glada!

efter firandet åkte jag hem med mamma och körde rulle-städning på mitt rum. inväntade sedan en dam som verkligen gör sig förtjänt av sitt smeknamn - snigeln. nästan 23.30 hämtade jag upp henne vid bussen, hah.
seeeeeegiiiiiis. men kvällen var hur trevlig som helst, och helt klart värt den lilla kvällsväntan där. haah. han ju med städandet, peeeew.

idag är det världens sol ute. dags att ta sig i kragen och stiga upp, ta vara på sommarvärmen. grilla bort lite blek färg från huden kan ju också vara en idé.... höres senareeee! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: