middag.


hej hopp! ..plopp.
fick jobba tidigt idag, 11.30-15.30. skönt. föredrar det. speciellt när det är fint väder. :)
lillebror & pappa har precis ätit middag, som jag då lagat. pappa - fiskgratäng. robin - spaghetti + falukorv.
hade mamma varit här hade hon säkert velat haft någon bulgursallad eller ugnsbakad lax? hah.
vi har inte helt och hållet samma smak i denna familj. beror mycket på, period, humör, träning, tid och ork. säkerligen som för så många andra. men har å andra sidan alltid varit lite speciellt i min familj.
mamma & jag = lite mer åt det "nytttiga" hållet. pappa & robin = lite mer vanlig husmanskost. dessutom har jag alltid tränat så in i bomben. åkt från skola till träning ..och sen nästa träning. innan jag hunnit komma hem hade ju hela familjen redan ätit och var påväg i säng. ..typ. inte så länge jag kan minnas har vi ätit tillsammans. men det var förr. föräldrarna må vara skilda, men vi (jag) har fortfarande chans att äta tillsammans med mamma, hennes kille + robin. eller pappa, hans fru + robin. men icke. nu ska jag sabba det hela med en ätstörning.

jaja, nog om mat och sånt.. nu ska jag snart bege mig till bettan och färga hennes hår. wii wii, imorgon äre minsann en promenad jag ska minnas :D seeee ya! ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: