jani.


aloah. :) hemma från jennifer nu. hur bra kväll som helst. men ångesten slipper man tydligen inte för det. laddar inför imorgon. både ätit sallad och vattenmelon. dock kryper allt fram när tabellerna visar sig i skallen.
vattenmelon 38kcal per dl. nice. samma med mjölken jag precis värmt. USH. jävla jävla tabeller..
eller ja. spelar nog inte JÄTTESTOR roll hur mycket kalorier det är. vet jag en siffra. ja då är allt över 0 "för mycket". tyvärr.. eller ja, det där lätt jättesjukt. bara babblar. men sånt man lärde sig på enheten. just snyggt, va.
nu ska jag nog sova i alla fall. upp om 5h. bäh, buh, bah..
lillebror har haft kompisar här, som gick för inte mindre än 5min sen. han 'varnade' mig, men det var lungt. se hur han mår imorgon ;) tss.. jaja. take care and sleep tight. FÖRSÖKA att sova kan man ju alltid :) skadar aldrig.
deds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: