In another life


hey mina små kycklingar. ..hah, skojjade bara. ;)
ganska nyligen hemkommen från jobbet, tar det lite lungt i sängen. inväntar en oldie vän som skulle komma vid 19.30. får se hur det blir med den saken. ganska mycket tidsoptimist har vi märkt genom åren, hah. ;) (vi började med bestämmelsen att möta upp mig utanför jobbet klockan 18.05. sen blidde det 18.30 hos mamma. nu är vi uppe i 19.30 ..vilket är om 6min...)  tsss..

hur som haver. jag sitter ju rätt bekvämt här. pratade just med mamma och fyllde på mataffärs listan. ägg, kalkonskivor och tonfisk på burk var vad jag beställde. duktigt duktigt. påminde även om att kaviaren är slut. har ju faktiskt en liten klick till ägget ..ibland. :) haha apropå mataffär. pratade med pappa på telefon under tiden han var på ICA, sa att sprite zero flaskan fanns vid kassan. han skulle bara gå dit och hämta upp den. hur lätt som helst. berättade hur flaska och text såg ut. men icke, far min glömde att köpa den, haha. bra att han skjutsade mig till jobbet i varje fall. mycket snällt! nej, nu ska jag ner och fylla på muggen med varm mjölk, trots att hela micron lucktar köttbulle från lillebrors middag. uuuuusssssshhhhh. blä.



jag och min nya tröja nummer två. går ju upp i vikt som bara den och måste ju köpa nya byxor, varför inte passa på att köpa nya tröjor också liksom? motivet är ju ganska.. roligt. haha :D kommer bli tjockis som om jag åt hambörgare varje dag ;) äh. behöver inte överdriva kanske, men mycket sådana känslor nu. men Im happy! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: