I just wanna say. ..bye.


hej gott folk.
orkar inte skriva egentligen. göre ändå. ni behöver ju inte läsa om ni inte vill. nere i en jävla virvel, ondska och hat. mest mot mig själv, lite mot sjukdomen. samtidigt svårt att identifiera. vad är jag, vad är det sjuka? är det ens en sjukdom eller bara ett skal för något annat. jag vet inte. brukar vara klarare i skallen, men nu snurrar allt. spydde igår, så jävla länge, så jävla hårt. ont i halsen, tog aldrig slut. pappa sa att cola (zero) nog är bra för magen, vitt bröd också, men ger mig bara ångest. han kom ner med ett glas. drack det. försökte få stopp på elendet. gick inte på över 2h. sen var det bara säng, ångest, ispåse, mer ångest och vetekudde. hatar mitt liv och hatar mig själv. inte mycket sömn, desto mer illamående och en önskan att bara ta farväl. vill inte överdriva, men gaah. finns inget värre. kanske skriver lite väl öppet nu, men kan inte stoppa. måste. få. ut.

hatar att må såhär. hatar att vara sjuk, hatar att misslyckas. jävla fail-människa jag är. ibland vill jag bara försvinna. dö och återupplivas. glömma bort allt, utom mina vänner och familj. bara börja om. på nytt. refresh.

nu är det jobb. godbye.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: