gotta leave this situation.


gotta leave this situation
couse all my tears have run dry
a permanent vacation
and I just know that I
I just gotta get out of here



hemskt. märker hur mina åsikter och dåliga dagar smittar. jag drar ner och för över dåliga värderingar och tycken. vill inte vara den som tynger, den som bidrar till dåligt humör och osäkerhet i personliga handlingar. det har aldrig varit och kommer heller aldrig bli min mening att dra ner, få andra att må dåligt. göra illa och skada. när jag missbrukar och misshandlar min kropp borde det bara vara jag som drabbas, jag som får och har ont. men så är det inte. jag gör illa. kan jag inte se eller övertala mitt egna värde till mig själv, att jag förstjänar att bli och vara frisk. precis som vem som helst annars. ja, då får jag kämpa för dem som betyder. kämpa. kämpa. kämpa. men ändå blir det snurrigt. kan inte visa eller prata när jag mår dåligt, vilker liksom inte bara händer en gång om året. för jag kan inte, vill inte, får inte tynga andra människor. speciellt inte dem som betyder. eller ja, ingen människa över huvud taget..

nu ska vi göra denna dag till något bra. visst? visst? ja, klart.
jag mår bra. oroa er inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: