gossssh


hej.
haft en bra kväll :) desto sämre natt. bah. ska lägga mig nu. sån jävla ångest så det finns inte. men vill inte straffa mig själv. vill inte. måste skärpa mig. ibland kan jag inte. vill spy, vill straffa. vill allting.. som är dåligt. som gör ont. det är bra.. tycker en del av mig. skönt när det gör ont. eller ja... det jag vill är att känna. och smärta känns. då vet jag att jag finns. att jag känner. vet att jag kan känna, ..fast ändå inte. för jag stänger av. men vill ändå. man får ta i, måste.

ser ni? fanskap. måste släcka detta. sova, komma på bättre tankar. kan inte ha sönder min kropp för att bekräfta att jag lever. vart är det normalt någonstans? nej. sova. ny dag snart. redan inne på en. ska försöka nu. skynda skynda. gosh. skynda att slockna. SOVA.

nu stänger vi ögonen. skiter i huvudet som skriker att jag borde ut och springa MINST 1mil. skiter i allt. ALLT.

dedde, ----   s.o.v. NU.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: