fotografering 1 + roadtrip.



godermorgon!
gårdagens fotografering gick bra, peppar peppar. har nu närmare 8oo bilder att solla igenom och redigera, hah. med denna mängd blev förhoppningsvis någon bra. ;) tiden rinner alltid iväg lite för fort, men fick skjuts till jobbet direkt efter, hann med marginal. åkte tillbaka efter stängning och åkte med på en roadtrip till arlanda, dagens, motiv nummer två kom hem från semestern. tripen blev nååååågooot förlängd då vi inte kunde hitta biluthyrningen till en av hennes vänner. vi åkte vid 22.00 och var utanför mitt hus närmare 02.30, hah.. fick skjuts hela vägen hem,. igen. tack! :)
nu har jag sovit några timmar, mamma väckte mig med lite skäll. först för att jag bara har en hårddisk att backupa på, två - för att jag kom hem så sent som jag gjorde. hah, suuuuuuuck.....
ätit två micrade championer, te och mjölk. lite sånär ångest för svampen.. jaja. snart nalkas det yoghurt innan jobb och senare fotografering again. :D
nej, nu är tet slut och jag måste börja radera lite från minneskortet, samt gå upp och göra mig anständig för lite jobb. shiiiiit fullt ös nu senaste dagarna + hela helgen.

ha det gött !! :)  Deds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: