candynight


hejhopp-plopp alla små läsareee.
sitter i sängen, precis hämtat upp ett ägg som mamma så snällt kokade till mig. 
gårdagen bjöd på mycket, dock inte så stor del av det som var planerat. men spontanitet är alltid bra! började med lite TV och grejs hos mig. med mor, far & lillebror på fotbollsfest - bar jag och micke ut några dynor i kvällsolen. som man såklart glömde bort och fick hämta in genomblöta imorse.. hämtade penna och papper för att börja klura lite på ett träningsschema till herrn. blev dock avbrutna av grannen som häpnade över våra öl/cider flaskor i varsin hand. hah. 5min senare kom granne nr.2 och bjöd in oss till deras lilla party. ytterligare några minuter senare satt vi på deras altan, hur trevligt som helst! men som sagt.. oväntat! hah! 
under kvällens gång åt jag delar av en godis, fattade ingenting. blev så paff att jag var tvungen att ringa både mamma och pappa för att berätta. är fortfarande lite ..förvånad. var ju inte så att jag behövde liksom.. hm. jaj. spydde inte upp det iaf. :) at least, a million steps forwaaaaard.

dagens planer blev som gårdagens - ändrade. dock till det sämre då ingen av dem gick i lås. men se om det löser sig nu på kvällen med lite rolig aktivitet i varje fall :)  ha en trevlig söndagskväll i det intesåfina vädret! ;) ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: