back.


brrrruuuuuuum säger jag!
en dag som denna har man redan hunnit med en hel del. kom hem inte jättemega tidigt igår. ångest som bara den, men det fick gå. jobbigt nu. tydligen. gick och la mig i stora sängen, vaknade av mig själv några timmar senare. blev jordgubbar & mjölk till frulle, sen en liten kortis till promenad för att jobba. handla dricka för att hälla i sig bakom kassan. haha lät väldigt fel där. var bara sprite zero.
efter en lite halvhektisk dag blev jag upphämtad av madde, åkte hem och bytte plats i bilen. svängde upp till mammas hus, snurrade runt lite innan jag satte mig tillbaka i lilla grodan. hennes gröna lilla bil jag nu döpt om. ;)

tog kurs mot sollentuna, förvånansvärt bra lokalsinne, kanske en liten knutta tur insmetat också.. ? hittade i varje fall, och kommer hänga med hakan släpandes i marken nu, i minst en vecka. hah. förstår verkligen inte hur det där gick till. hämtade i varje fall upp micke, åkte hem till hässelby, lämnade bilen & entrade mammas hus. fick nojja och städade både rum och kök. varsågod mamma ;D '
nu har M. precis fått lite pyttipanna med rödbetor så får vi se vad kvällen har att erbjuda! have a niiiice night everybody!

ska försöka vara lite gladare nu framöver...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: