ZZZzzz.... doktorn!


tjohoo gott folk!
hemkommen från herr doktor, eller ja, fru doktor var det idag. min gamla hederliga man haft sen knattetiden har gått i pansion. var där strax efter 8, möttes av en lapp "sommartider juli 13.00-14.00" suck tänkte jag, men blev lite lättad när jag såg att dörren jag skulle ta var mitt emot. pew. efter ungefärliga två timmar på väntestolen kom jag in. var där i ärendet av sömntabletter, var lite orolig att jag inte skulle fåå några utskrivna, speciellt inte i den styrkan kan faktiskt behöver, med tanke på sjukhusbesöket dagarna efter australien. men det gick bra och apoteket kunde utan problem läsa av receptet från mitt ID. bra bra. kommande nätter ska här sova och det med basta!
ikväll kan det nog bli tyll att hyra film med mamma och imorgon åker pappa till Finland. lets turn the house upside down, mohah. skojja bara, pappa! ;)

kommentar
Postat av: jk.
du är så himla fin!
skulle vara intressant att läsa lite mer av din historia. i den grad du orkar, förstås.
din blogg ger mig verkligen jättemycket.
ta hand om dig! <3

svar;
tack snälla snälla :) vad glad jag blir att du gillar och läser min blogg! ang min historia är den rätt lång och snurrig, men absolut kan jag försöka berätta så gott jag kan. kanske lite bit för bit. :) håll utkik så kommer det nog ett inlägg om det snart!
tack, detsamma :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: