upp med hakan så att de inte kan nå dig.


Godermorgon! 
smakade lite ny juice nyss, någon som fanns i kylen, Brännhults. "jordgubbe/Lime" hua lite för sur för mig, kör nog på apelsin. eller favoriten är nog äppeljuice eller den där multivitamin. haha intressant va? ;D
känner mig på något sätt utvilad. tror jag sovit hela 7h inatt, åh så skönt! har dock en ganskajättemegasvullen hals, både ut-& invändigt, efter gårdagens megaattack. ush. men nu har jag lovat pappa, så det är bara att klippa av ångesten och räta på sig. nu fasen i gatan ska jag allt klara det. går nog lite bättre nu, med tanke på att sömnen är räddad, igen. jag slipper dessa gnagande nätter fyllda med tårar och känslor som inte går att stoppa på ett bra sätt. men jag vill inte falla ännu mer, inte fler bekymmer nu. räcker och blir över med dem jag har. jaja, den lilla vita saken som räddar och räddat mig många gånger har varit Imovane. men nu igår fick jag en ny, minns att jag hade den för länge sedan, Zopiklon Mylan [går att klicka på länken].

nej, nu ska jag gå och puffa ut mamma ur badrummet så jag inte blir sen till jobbet. + att min cykel står hos pappa. så om en timme måste jag bege mgi dig för att hinna. hah, typiskt. apropå mamma blev jag godkänd tillslut, hah. hoppas ni alla får en bra dag. jag ska nog utmana ödet lite,  eller min svullna hato-hals och köra på uppsatt idag. undra om jag någonsin haft det på jobbet.. jaja, vi får försöka! :) kram runt kroppen på er !  CIaO.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: