time will change


godermorgon!
om 1h börjar jobbet och en annan har precis drucigt upp både mjölk och te. baaaah fullt i magen, säger den.
trampade som sagt iväg igår för att möta upp angelica, handla tacosgrejer och sånt. cyklade hem till henne och jag fick ställa mig vid spisen direkt, tjuvade lite på gurkan, heh. hon hoppade in i duschen och hade det mesta förberett och klart när hon kom ut!  en trevlig liten kväll med mycket snack och liten verkstad. blev inte allt för sent, cyklade hem sägert innan 22-tiden.

....och där hade vi det igen. tårarna. efter några tramp kom tårarna. åkte till pappa och satte mig på stentrappa nära huset. skickade ett sms, han kom ut efter ett tag. höll om mig lite och försökte trösta.. satt där ett bra tag. fick veta att en till i släckten låg på sjukhuset, storebror.  försökte ringa både han och fru, sen fick jag ett sms att han var på danderyds och inte kunde svara, frågade hur det var med mig. gaaaah hur kan han ens ha tid att tänka på mig då?! jag tror dem har kommit hem nu, dock utan diagnos. förstår ingenting, vad var det som hände?

fick två sömntabletter av pappa. varav en skulle ges till mamma, hade pappa skickat ett sms om.... jaja, sålänge det får dem lugnare är det ingen som helst fara. skulle till doktorn imorse, men det fick bli på måndag istället.
nu ska jah hoppa ur morgonrocken och fixa det sista innan resan till jobbellijoobbet.

ha en bäst dag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: