skynda skynda.


goderkväll allesammans!
sitter med en jättejättevarm kopp mjölk och har precis tagit en sömntablett. ska läsa ut de sista sidorna ut boken fort nu, så att det inte blir något 'överslag' på tabletten.. tänkte bara hälsa godernatter på er alla, så berättar jag om dagens äventyr imorgon :) kanske innan jobbet om ni har tur, hah ;)

hur som haver, lite snabbt (medan fingrarna ändå går). det är inte ofta jag missar när klockan slår 11.11 eller 22.22, speciellt inte det sistnämda. utropar alltid till de som är nära att önska sig n¨ågot. vet att man inte ska säga vad man önskar sig, för att då slår det tydligen inte in. men strunt samma. senaste gångerna, ett bra tag nu. har jag haft samma önskning. man kunde ju tänka sig att det är att bli frisk. men nej. det är att kunna äta mer normalt, eller på ett bättre/normalare sätt. och livsmedel. jag vet att det inte gör mig frisk. men det jag vet är att sjukdomen tar låååång tid och under all denna tid ser jag hur illa jag gör alla. jag önskar att jag kan (utåt sätt) kunna äta mer normalt för att inte alla ska ta sån skada. så kan jag kämpa med det egentliga problemet by my self. det får ta den tid det tar. även om det gör ont i mig, vill jag inte göra illa alla andra, alla runtom. aldrig velat.
jag vet inte ens om dessa meningar make some sence. men ja.. kom bara att tänka på det ikväll.. hm..

jaja, bok nu. sleep tight ! ciao. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: