ny kategori


morgonens pepp



det var dessa kort jag nämnde att jag fick av mamma när vi var i Göteborg. den lilla lådan innehåller omkring trettio olika kort med var och en ett fint budskap/tanke/sanning på. vi börjar med dagens.

DET STRÅLAR OM DIG IDAG !

jag ger er alla en uppgift. ta till er orden, meningen. ha den med er idag. glöm inte bort, det strålar om jsut dig idag.

den lilla nyckelringen till vänster har egentligen ingenting med saken att göra, den ville bara så gärna vara med på kortet, hah. så det fick han. :) ojoj, nu är det dags för dusch sen jobb. tidsoptimist. ligger lite efter som vanligt ..


Postat av: Alexandra

Haha, nej, jag bor inte i Hässelby! Jag bor inte ens i Sverige :)

2011-07-13 @ 21:10:01
URL: http://alexandrakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: