nattligt


godkväll!
här var man duktig, bunkrade upp med både tdningar & bok tidiiigt. gillar när klockan är tjugotre, när det inte längre är för tidgt att sova, om man inte har något att skylla på. det har inte jag, jo att somna till en ny dag. nu.

hah äew föe fel på ångest. först mår man skit varje gång klockan slår att nu borde det vara middag. jag tror bestämt att mitt kaloriintag swichar upp i himmelen under mina nätter. vaknar med väl upp en vacker dag, som tjockis utan att riktigt förstå vad som hänt.. den där förvirringen, typiskt mig. nej vad säger vi?
lite fler kilon och mjölk en natt som denna bör väl inte kunna skada? -..min sömntablett har ändå gått ut den grisen, tog den för en timme sen.. bläää.. nu har jag laddat klart och dämpat ångesten - mot mjölken !! :D

men sov gott på er  ! :)

update. den nymicrade mjölken står kvar nere på köksbänken. mamma kom ner, var sur och sa att jag inte fick äta på kvällen. hepp. fuck it all då. och hejdå alla mina efterlämgtande 23.00 klockslag som possetivt relaredas till bok & varm mjölk. lär ju inte heller hända nu. tom mage, bok & sömntablett -CHECK    då kanske hon är nöjd.
för så kommer mina kommande kvällar/nätter att se ut. wiihi. kommer bli ett fantastiskt uppvaknande. jaja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: