Hɛllɵ Bɛɑʋʈıƒʋl


godermorgon, det kan man väl säga klockan kvart i tolv på en söndag ? jadå ;) ..
måste börja med en inflik om gårdagen, det var inte jag som låg där bak i ambulansen, det var min kompis. det som hände var att den lilla allergikern råkat få i sig något som inte stämde så bra överrens med vad kroppen kunde tänka sig att godkänna.    dumma mage.
Det som var bra var att hon alltid har med sig medicinerna i väskan, det lite mindre bra var att adrenalinsprutan vi tryckte in i benet inte hade någon nål, därför löste den inte ut sig. vi har nu löst detta problem till nästa gång. ambulansen var däremot ganska snabb och kom på några röda. nu har även jag testat att sitta fram i en ilande ambulans, var inte lika kul som jag trodde då mina tankar och ögon mest var på lilla plutten i bakutrymmet. ush.. 

men allting löste sig och hon mår nu mycket bättre! :) utom denna lilla händelse var både kväll och dag mycket lyckad. vädret var ju till och med på vår sida, vilket vi inte räknat med. oplanerat bad blev det ju också, hah!




Nej, kära läsare. jag är Inte naken. varför jag har en livboj runt mig är lite svårt att förklara.. men nu är mina kunskaper i användning av denna räddningspryl refreshade. dvs, no need to worry om ni badar med mig, sörrni.
nu blir det till att fortsätta på mitt te med sjuliterhonungi. tss. ha en bäst och slapp söndag, alla! ciao.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: