?


är det för öppet att skriva sådär? säg till så tar jag bort det i så fall..
jag ska skärpa mig. lovar.


update; vill inte oroa någon, även om jag vet att de jag skriver kan skrämma många. ville bara skriva av mig, dela med mig av det som är jobbigt också. men jag är hemma nu. mycket bättre. ska ta tag i mig själv. men som sagt. ingen oro här, Im fine.  trying to be better.



Postat av: j

jag känner inte dig och du känner inte mig men jag har läst din blogg ett tag och känner igen mig i så mycket av allt du skriver.

skickar en styrkekram! fina fina tjejen <3

2011-07-20 @ 01:57:36
Postat av: dedde

sv; åh, vad glad jag blir (inte att du känner igen dig i mkt av det jag skriver, men du fattar), en kommentar kan göra så mycket..

tack för styrkekramen, det värmer. skickar en minst lika varm en tillbaka! :D tack <3

2011-07-20 @ 10:42:54
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: