DN galan !


godmorgon!
klockan ringer som bara veckarklockor kan göra, uppp nuuu, jooobbaaa. men först måste vi ju uppdatera lite.
igår var en dag utan marginaler, rent tidsmässigt. upp på morgonen, mot vby och ta sputa för hela familjen.
upptäcka att cykeln var snodd, bil hem till pappa. vända i dörren och ta annan tramphistoria till jobbet. hem, möta pappa i dörren, ut till bussen - möta lillebror. raka vägen in till stan och stadion. DNgalan stod på schemat.
hur kul som helst, nostalgi och nyskapta minnen på samma gång. många stora namn, varav den ena; BOLT.

att sitta på en läktare tillsammans med femtontusen handklappande människor, som lyckas forma en våg jämte löparna genom att resa på sig om vartannat. det är en känsla det. tävlingar hela tiden och tidsschemat följt till pricka, typ. hur coolt som helst - saknar det dock. men tack pappa för att jag fick ångra mig & följa med ! :)


när tiden var inne för mig. fotboll. friidrott. simning. innan någon jävla sjukdom kom och tog allt. mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: