COURAGE, round ur neck.


godermorgon!
råkade ställa klockan en timma för tidigt, men det gör ju inget. har hunnit med både mjölk + jordgubbisar. hihi. :)
igår var en supertrevlig ikväll men massamassa snack och försök till att fixa till min stjärna, nu ser det ut som en hund igen. hah svårt det där, tydligen. men sålänge jag inte ser ut som en liten påfågel på skallen, som jag gjorde igår, är det väl en liten förbättring. till och med min chef kommenterade och sa att det där måste vi fixa ! tss.

hittade ett superfint halsband i vår korg igår, love for the first sight. det är mammas, men tror aldrig jag har sett det förut bara. strange strange, men nu har jag tittat på det, och det länge. hoppas hon har på sig det lite mer ofta. piiiik piiiik, gå och sätt på dig det, mamma!! ;D

gällande mig måste jag faktiskt röra på påkarna nu och pallra mig upp till duschen, nu är maten smält ju, peppar peppar. först jobb sen iväg till kristineberg tror jag. hoppas det blir fint väder idag!! det skulle helt klart vara ett+.



gårdagens lilla toffs. idag blire uppsatt. japp japp. CIAO, ha en bäst dag alla.  =)


Postat av: Lorden

More awesome:D

2011-07-08 @ 01:23:25
Postat av: dedde

sv; :D !

2011-07-08 @ 23:04:12
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: