back in sthlm !


ojoj. snabba bud, redan tillbaka! men som sagt, hemkommen från Göteborg och vår lilla minisemester.. som för i övrigt varit hur bra som helst. nätterna har väl varit lite halvt. inte minst natten till idag. kom hem från en härlig spenderad dag på stan med Nina. men allt bara sprack och mamma fick försöka trösta mina tårar. allt gjorde bara så ...ont. inte nog med det fick jag en avskyvärd ångest över det jag ätit precis innan jag la mig. var tvungen att smsa pappa och blabla. mascaran hade snarare blivit en variant av krigsmålning när jag 05,30 vaknade imorse, utan att lyckas somna om. jaja, lets talk about the day instead.

rörde mig mot spårvagnen i hyvsat god tid, runt elvasnåret. vart lite trassel med att hitta varandra, men i Nordstan möttes vi upp strax innan tolv. gick bort över en bro och satte oss på gräset vid vattnet. ptarade en massa och bara va. hur skönt som helst. efter några timmar bar det tillbaka till centrum, mötte upp hennes kära 'kille' något i den stilen i varje fall, hah. gick iväg till ett annat ställe nära vattnet, mötte ännu en av hennes vänner, som dock inte följde med till vattnet. vi kunde se något som tydligen kallas för "läppstifttornet". :) kom hem ganska så sent, runt 22-tiden. satt ute på gården vid ett träd, i säkert 1,5h. försökte få ordning på alla sms och allt var det nu var.. fick även en inbjudan till en gammal man. som gjorde hans sängs existens mycket tydlig. hah, då gick jag in till lägenheten.




idag bar det då tillbaka till sthlm. tanken var att jag skulle snurra runt i ett köpcentrum under tiden mamma satt i tlfnmöte. så blidde det icke, då vi inte han fram. hah. vi började resan vit tiotiden med göteborg är alldeles för komplicerat för att köra utan tidsmarginal. men jag dök ner i min bok under tiden mamma var flitig.
vi åkte vidare mot centrumet efter en fyrtio minuter, men vi hittade det inte. tog nästa istället där vi fastnade ett bra tag. kom även hem med lite grejer. :) fyra tysta (mammas fel!!) timmar senare var vi hemma och bänkade oss vid TVn. där jag fortfarande sitter. snart blir det mjölk och film. wihi. CIAO. :)



tack för minisemestern mamma, och tack för boendet i din lägenhet Patrik !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: