ACCEPT DIVERSITY


godermorgon alleman!
sovit lite till och från under natten, blev ingen sömnis för mig. men det gick relativt okej ändå, vaknade dock som en uttorkad svamp. hah. förstår dock inte varför då jag drack som ett värsta igår kväll. äh, bara att dricka lite mer då. känner jag mig själv rätt kommer denna dag vara lite av den slöare varianten, innan jag helt kommit upp på fötterna igen. kanske lite slöseri med tid, men ja.. tror att det kan vara både bra och nödvändigt. försöker i varje fall övertala mig det då jag varken kommer ha ork eller vilja att göra något. får gott sitta här. bra tillfälle till att läsa ut boken kanske? läser en jättebra. hemsk, men bra. Zebraflickan. snacka om att man kan känna igen sig.
nu när jag babblat på tillräckligt om allt och inget ska jag visa er mitt armband pappa kom med på sjukhuset, fint!;



massa fina ord. gillar accept diversity bäst. acceptera förändringar. det är precis det man måste göra, det jag måste göra. saker tar vändningar, förändras utan att man riktigt hinner förstå eller vill veta med sig. inte acceptera. allt kan inte vara eller fortsätta som det alltid varit. ännu mindre behöver, eller kan, man ha vetenskapen om hur saker och ting ska sluta, eller fortsätta. tänk dig att du ser din favoritfilm om och om igen. den behöver inte göra dig besviken. du behöver inte bita naglarna av dig för att du inte vet vad som kommer inträffa härnäst, du behöver inte gråta för att slutet inte blev som du ville eller tänkt dig. filmen har redan utspelat sig framför dina ögon, du kan den där historien. men hur ska du då våga ta chansen att bli possitivt överraskad av en annan film. du kanske missar glädje och skratt i räddsla av besvikelse. våga.
hah jag kan verkligen spinna vidare i tankar. men ja,.. thats what I always do. tänker för mycket .. hah.

ha en bäst dag! Deds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: