wrippad sömn.


Godmorgon! ja, detta är sjukt ..
jag vaknade för inte mer än en halvtimma sen. KLOCKAN TRE ?!. och jag som babblade om igår att det är snurrigt med klockan denna tid på året, så sover man tills att det är mörkt igen. vilket dygn. helt snurrigt, precis som mig. men vi behöver ju inte oroa oss för sömnbrist dagen till ära i varje fall. hah.

dumma grej. jag MÅSTE SLUTA SPY. av en herreans massa anledningar, men för att ta detta exempel. varje gång en badrumsincident händer [oftast hinner jag längre än till soppkorgen..] hur som haver.
ingen av dessa kvällar jag kan tillåta mig själv mjölken, som jag för i övrigt dricker varje normal kväll innan sova. ångesten säger tvärt nej och jag kan inte gå emot.. inte än i varje fall.

det bara snurrar till mina "nu-är-det-sova-dags" vanor. hm.. så därför. för att inte snurra ännu mer på skroten ska vi hålla oss borta från det där nedra badrummet idag. visst? visst? inte göda ångesten ett dugg. BLÄ.

nu har jag hämtat en liten laktosfri yoghurt + SockerSaft.. hmpf.. när mamma kommer tillbaka blir det nog te med honung, wii wii. hon åkte med kommentaren "ät en bra frukost idag, sen behöver du inte äta så mycket mer.."
hepp.

talk to you lateeer. :)



Postat av: sofia

JA, du måste sluta spy. Det finns så mycket mer i livet än det här. Och du KAN.

Får jag fråga vad du äter under en dag? för, äter du regelbundet kommer inte samma behov efter att äta och spy finnas. Det finns, men inte lika starkt. Mat & vila. Lösningen på allt! Nejdå, men det är en början.

hoppas dagen har gått bra för dig!

2011-12-12 @ 18:49:10
URL: http://tulld.blogg.se/
Postat av: Elin

Hört samma. Fattar inte hur dom tänker när dom säger så. Själen är lika mycket människa som den fysiska delen.



Var det något speciellt 2010 som gjorde det lite lättare eller var det att läsa om ett år som räckte? Hösten 06 var ett bra halvår. Lärde känna fantastiska människor som räddade livet på mig både då och framför allt senare.

kramar

2011-12-12 @ 20:30:06
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: