två år sen snöön.


Hei ^^,
Har ni märkt att vi bor i Norden idag mån tro? hah. eller i varje fall att det är sjuttonde december. Tror knappt att snön hann landa innan jag åkte iväg förra året. så här kommer första snön på två ååår. fint !
Dock blev man lite lurad imorse när morgonen var lika mörk som vanligt, men lite kallare - bilen startade inte.
skulle till jobbet och rusade tillbaka in till huset, lite stressad - ropade på mamma och sa att jag tog hennes bil! frågade ju ..typ. hann bara inte vänta på svar.

Timmarna på Beijer rann förbi kanska snabbt, trots högst en kund i halvtimmen. sysselsättningen blev istället inlärning av nya kassorna. Inte jättesvårt, men alltid förvirrande med nytt, när man vant sig vid det gamla .. :)

Mormor & Morfar var här under de timmarna, mötte dem i taxin på hemvägen, *vinkivink*, synd att jag missade.. Nu äter huset middag, Pizza - uah. jag sitter i soffan. när tar detta slut ? .. JAJA, ett steg i taget. vaknade med ett hjärta iaf ! wiihooow. :D





Postat av: sofia

Vad bra att samtalskontakten är bra i alla fall :) Man känner verkligen när man hittar "rätt" person. Jag hade en sådan, men.. det verkar som om våra möten har prioriterats bort, tyvärr...



Jag går dagvård och har gått där nu sedan mars, med uppehåll över sommaren (då jag sjönk ner till botten). Visst är det lustigt det där med uppehåll i behandling? Nu är det bara till den nionde januari men ändå. (hoppas också på att få besked ifrån verksamheten i min stad och kommer in där. Nu måste jag pendla 11 mil för att komma till dagvården)

2011-12-17 @ 22:49:01
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: