slutspuuuurt .. !


tjo fadderittan lej heey.
sitter i min nybäddade säng, faktiskt mamma som bäddade om den i Tisdags natt, snällt. hihi. :)
när vi ändå nämner damen till barnens tilltalsnamn, kan jag säga att hon anlänt. hemma och välbevarad efter en veckas sjukdoms-hemma-från-jobbet period + två dagars [i rad] festande. var ju lite orolig för att vara själv länge inatt, eller själv och själv. jag vet inte vad det är, men när jag tar min mjölk.. då känns det bäst om hon är hemma. svårt att tillåta mig när jag inte kan "visa upp" det för någon.. Ush, mina tankar och känslor är hemska. FY.

hursomhelst, skjöt upp nattgrejen i 1,5h - så nu ska jag snart ner och värma slutspurten. sen blir det sova, uppe innan tuppen imorse ju! [nähepp, inte än tydligen. när man pratar om trollen. blev just kontrad på wordfued, nu kommer hon vara mallig när jag kommer ner, vill jag lova. Tss. får klura lite].
har klarat kvällen THIS FAR. men det ska nog gå bra ändå, PEPPAR PEPPAR. får tänka lite extra på lillebror. :)

SNABB UPDATE; HAH! han inte ens gå utanför rummet innan mamma stack in huvudet och sa; "haha! 78p!" .

Godernatter !




Postat av: Patricia♔

Haha, lägg till mig om du vill på wordfeud Patricia-C

2011-12-16 @ 12:27:33
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

Skoj:D haha

2011-12-16 @ 13:20:25
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: linnea

Vacker du är! Se det. Läst lite i din blogg och förstått att vi försöker bekämpa samma skit. Tycker jag känner igen dig så otroligt mycket så måste bara fråga - har du gått på något samtal hos Mia Andersson (Anorexiamottagningen), är säker på att jag sett en tjej som var så väldigt lik dig när jag väntat där en gång nämligen. Haha, förlåt, kanske tar helt fel men var verkligen tvungen att fråga.



Kramar

2011-12-21 @ 10:07:09
URL: http://linneahs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: