postbil


jävla postbil. vill inte höra den mer förrän jag jobbar som brevbärare eller lever loppan på världens roligaste fest till soluppgången. men just nu får jag bara höra den genom ett badrumsfönster, omtumlandes med ljudet av kräkningar. inte direkt någon harmonisk CD skiva. fy bubblan.

imorgon (ja idag) är min födelsedag som jag kmappt kommer ihåg att tänka på. tjugoett liksom, inget speciellt men ändå, sin egna födelsedag borde man nästan komma ihåg.. allt skulle bli bra. först jul, sen födelsedag med följd av nyår och firande med vänner. men imorgon - släckt. tänkt att bara få umgås. få äta gott och bara stå med ett glas i handen, som alla fina människor gör på sammankomster. [okej, jag väljer cider istället för ett fint glas vin, men iaf] jag kan väl få fylla glaset med en sådan, hah. och sugrör. paraplyrör kanske - som en flagga på bussen.

men icke. nu kommer jag ställa klockan för att gå upp och städa rummet innan mamma & co kommer in och jag måste agera med ett leende. bättra på det ännu mer när släckten kommer och låtsas. ni vet, en spyomgång hela natten gör en svullen som en flodhäst. därför blir leendet falskt. ångesten vill jag bara gömma, likaså kroppen. mig själv, i minst två dagar. 48h vill jag vara erimit, leva så. men nej. fyller man år så gör man. min taiming är bäst.

Postat av: linnea

Tack för din fina kommentar! Intalar mig varje dag att det inte ska vara omljligt, att det ska gå, för eller senare. Just nu är jag så evigt less på denna skitsjkdom att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Raserat hela mitt liv liksom. Så många års förstörlse. Nu får det vara nog. Men det är svårt svårt svårt. Men det ska gå! Även för dig! Kmpa på fina du! Är du under ngn behandling nu`?

2011-12-28 @ 07:15:50
URL: http://linneahs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: