Pannkakeärr


Jajjamen jag var ju duktig på pannkaka.. :( hah. Fail . Får hålla mog till falukorvhjärtarna hedanefter ..
vet inte riktigt vad jag ska säga till mitt försvar.. om jag har något vill säga. hah.


 


Postat av: sofia

sv; men precis! Uppehåll är förjävligt. Under sommaruppehållet sket det sig totalt för mig. OK att det kanske är uppehåll mellan jul-nyår då många åker bort och så. Men längre än så, nej tack. Tycker även det borde finnas alternativ för dom som skulle behöva hjälp dessa dagar..



Dagvården går, jag vet inte. Har varit där så länge men jag hamnar alltid där jag är nu. Jag kommer inte riktigt vidare med deras sätt att behandla. Så jag ska kika vidare efter andra alternativ. Nu är det mest bara en trygghet och som får mig att hålla någon sorts struktur. Det är fyra dagar i veckan (mån, ons-fre) och jag känner att det är skönt att ha dessa "vilodagar". Det tär på krafterna att själv planera vad man ska göra alla lediga dagar (kan nämligen inte vara hemma eller själv utan måste vara med vänner. annars tar det sjuka över)



Haha, jadu! Den dagen då ambulansen tar jullov.. den dagen ger jag nog upp hoppet ;)

2011-12-20 @ 22:20:30
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har väldigt väldigt fina tatueringar förresten!

(du får se brännmärket som en extra touch ;))

2011-12-20 @ 22:21:02
Postat av: Dedde



sv; Tack för kommentaren om mina tatueringar ! :D

hah ja, en brännhet liten krokodil det där ;)

2011-12-21 @ 12:29:53
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: