ONE YEAR AGO .


Goderkväller !
Är det bara jag som hoppat uppesittarkvällen med Bingolotto? hah. Sitter redan i sängen med mjölk i magen och inväntar nästa kopp. sömntabletterna är uthämtade och ingen kaosnatt ska det bli. bara ren och skär sömn. :)
Imorgon blir en tidigare start än vanligt, och lite annorlunda gentemot de barndomliga "traditionerna".. men många bra familjemedlemmar kommer att vara samlade. blir bra! :) även om vi skickar en tanke till de som inte är med .. ♥

Medan kameran ska ner på laddning, pluppar jag upp en bild på julafton från förra året. :)
lite varmare, lite snyggare och lite gladare .. men även lite mindre hemma ..
[happ, nu tog lillebror med kompis över mitt rum.. hände med mitt sovande?]                      GODNATT.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: