Oh no! I overslept ! I'm late ! For my nap.


Tjosan och tjohej!
sovit lite som rena rama piståkningen, lite sick-sack. men nu  har jag öppnat ögonen för sista gången och iväntar nu ett sms av pappa "vakna" hah.. han behövde lite hjälp med ett par grejer innan herrn i röd luva kommer på lördag. behöver ju inte undra vart min framförhållning kommer ifårn, rakt nedstigande. hah.

igår vart det tacokväll hos A. slingade även hennes hår som tack & lov inte blev grönt, eftersom att jag var kvar när reslutatet visade sig .. ;) film blev det också, undra vilket nummer i ordningen!.. hih
full rulle på aktiviteterna och nu måste jag up and awaaaay. mer planer för dagen finns. varav en grej jag måstemåste hina med.. wooopaaa..

juste, fick ett brev också !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: