LEVEPASTEJ


hej hoppalong ^^
marginalerna är inte stora, men de finns. pappa somnade om mitt i allt, så en annan fick ta mammas bil och pricka av några ärenden innan ett möta på BR med pappa. snabba ryck även där inne, halka runt på vägen för att hinna hem till mammas "du-måste-vara-tillbaka-med-bilen" tid. jag hann.. hah. tur för MIG det.

Lillebror har hittat in genom dörren och jag börjar bli lite halvtrött på att aldrig få ha en liten stund för sig själv.. hm, jaja - thats the nackdel med att bo hemma tror jag.. speciellt i en stund som denna - Jul. blöööööh. apropå det, dan före dopparedagen? sjuuuukt, bara två dagar kvar?! herre min skapare, :) det kommer bli mysigt !

men vet ni vad som är tillbaka? min levepastej! [struntar i att det på burken står leveRpastej, för mig har det, och kommer alltid att vara - levEpastej] den lilla grejen kan man kämpa för. fina barndomsgrejer, hah. :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: