kvällens


Go'kväller.
sitter i full mundering under täcke med varm mjölk. ungefär samma action som hela dagen bestått av.. har intee gjort mycket mer än att spela super mario och tittat på TV. såg en jättebra familj faktiskt. musikalen "rent". hett filmtips! :D

har försökt att tänka igenom en del saker från gårdagen, vad jag egentligen håller på med. allt det jag går minsto om och den tid jag slänger bort när jag håller på såhär. börja peppa sig själv istället för att ge upp allt hela tiden. jag får nog fortsätta lite på min tankeverksamhet. kanske kommit fram till något vettigt under morgondagen. ;)
seghuvud.

ska snart börja hoppa i pyamasen [en skönare sådan än vad nattens jeans stod för. orkade verkligen inte..] och göra mig redo för John Blunds  förhoppningsvis sköna värld. Imorgon är det ju för i skjutton nyår. och ny dag. :)
det kör vi på ! sov bäst alla, jag ska reparera det här..

Dags att vakna upp, vända sig om. sluta att vända sin egen rygg gentemot sig själv..


Postat av: J

Låter som musik i mina öron Denise!! Fortsätt att tänka positiva tankar, se vad du har runt dig och vad som betyder. Inte det som orsakar smärta och berövar dig på lyckliga minnen och att umgås med de som älskar dig!! ÅR 2012 !!!!!

2011-12-30 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: