kaloriräkning och tankar


hallå^^
ångesten har lagt sig lite men höll på att dra igång igen, när mamma och jag disskuterade antalet gurkor i den MEGASTORA gurkan hon köpte hem idag - som jag åt upp. [hah verkligen gurkomat] samtalet spanns vidare till ytterligare kaloriräkning av mina andra intag under dagen. det jag får i mig av mjölken osv.
inte så smart att hålla på med under kvällen när personen ifråga är 'ätstörd' - jäklar vilket fult uttryck..

hur som haver trycker vi bort de negativa tankarna och glädjer oss åt att ensamtiden gick helt okej, även om klockan var relativt mycket .. ensamtider tycker jag åter igen bara är skönt, men blir oftast svår när jag inte ska göra något under sagen eller kvällen .. inget att "se fram emot", bara en tråkig vanlig händelselös kväll..

MEH nog om såntdär var det ju nu! imorgon blir det lite jobb på eftermiddagen och sedan en trevlig inbjudan hos grannen. kommer dock bli lite sen eftersom att jag har stängning .. men det var okej, det är middag vi pratar om.

nej nu åker mössan av och det börjar bli dags för lite iordninggörande och rutiner inför natten .. SOVA, yesyes. :)

först NU åker mössan av, heh. bra betyg ?

Postat av: Elin

Ville också resa till Australien. Se alla ställen som inte liknar det jag redan bor i. Se nya saker, se kända platser, känna andra dofter, gå på historiska gator, vandra genom okända marker. Hade du tänkt åka med någon eller tänkte du åka själv och träffa någon där?



Där har du verkligen rätt - de borde se ett annorlunda liv för sina systrar. Du förtjänar ett liv utan detta monster.



Inte börjat med 6 mål om dagen än.. Är lite feg. Eller mycket feg. Och svag. Eller både och. Har lite svårt att komma på hur jag ska göra för att hantera just det där med att göra det så många gånger. Att kämpa med att äta några gånger om dagen är svårt, svårt att hinna hämta ork för nästa kamp. Men sex?



Så dina föräldrar har den kontaken än? Smidigt om man får säga så. Var din storebror också med?

kramar

2011-12-26 @ 23:31:41
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: sofia

Nej, skulle det vara så enkelt som att bara börja äta.. då skulle vi inte vara fast i det här, eller hur?

men tror du att du skulle kunna börja någonstans? Vet inte alls vad du äter under en dag, men äter du regelbundet? Annars är ju det en början, att börja äta något litet var tredje timme.

Du verkar ju ha fått in bra rutin med mjölken! Hur kommer det sig? :)



Vad/vart jobbar du som? hur fungerar jobb samtidigt som du kämpar med det du gör?

Kramar!

2011-12-27 @ 17:53:58
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: