I GOD TID .


hej hopp hallå ^^,
jag är verkligen en av de segaste såhäär på morgonkvisten. kan ju omöjligt skylla min sena nattrutin som är just allt annan än inne och stampar på småtimmarna. kanske har något med mina avskyvärt mångräknade uppvakningar..? så är det, min Teori for now. hah.

jag och pappa ska börja dagen med att ge min faster ett handtag med förberedelserna inför morgondagens firande. sen blir det ännu lite mer julshopping. det finns trots allt några kvar att handla till. förstår inte. jag har nog aldrig köpt en julklapp innan den tjugonde december tidigare år. tappar hakan varje gång jag tittar på MIN julklappshög, :)

justeja. som den lilla plutt jag en gång är, får jag ju fortfarande julklalendersklappar. iförrgår var det ju en fin badbomd, igår var det fina trosor. idag är det lillebrors tur att öppna en liten klapp. Nu, ägg och planering ..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: