HOLD ON.


update. och jag har klarat mig bra genom förmiddagen. peppar peppar, ta i trä. ta i trä. suttit i sängen och varit med om något läskigt. filmen var en komedi, men upplevelsen.. hah. ni ska få höra. ;
uppdaterade min fina facebook sida med en bild på mig, klamrandes runt ett träd. tyckte det kändes passande med en text som innehöll orden "hold on". googlade på lyrics och tog första bästa. aldrig hört låten förr, visste inte vad personen hette, eller faktumet att det var ett band på tre tjejer. lyssnade på spotify och hörde låten en gång.
i slutet av filmen, som jag dåg för första gången. [två timmar lång - och precis i slutet.] ja från ingen stans kommer låten och gruppen upp på "schen". HOLD ON. jag var tvungen att ringa mamma och berätta, heh.

HOLD HOLD HOLD ON !! I will. always. never let it go.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: