att komma hem till samma tårar


hey !
sitter och latar mig utan någon vidare lust att göra så mycket mer. försökte pigga upp bloggen lite, den ska ju också få ha lite jul-fint!,
Igår var en bra dag på stan. springa runt och hjälps R. hitta julisar han borde gjort för en tid sedan. men är man seg så är man, heh. träffade även på J. som inväntade sin vän + fika. blev en liten "reunion" från i söndags. :)

åkte vidare till honom, tittade på film och träffa nästa vän. en trevlig liten prick jag fortfarande inte kan minnas om jag träffat honom förut eller inte, nu ska jag minsann komma ihåg det till nästa gång..

Mamma hämtade mig inte allt för sent. jag gick bums till sängen. men inte sov jag, nej. hemsk natt igen. mamma satt hos mig i säkert en timme. att allt kändes åt helvete visas även i den bortglömda mascaran som borrats ner i kudden. fint. nedra nätter alltså. förstår inte vad det är för fel, himlahimla skit. aldrig en lugn stund från sig själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: