ÄTSTÖRNINGEN AVBRÖT FILMEN.


22.18, tänka sig att jag är vaken. sitter med en nyvärmd mjölkkopp. mums !
satt och tittade på film med mamma, Änglagård - tredje gången gillt. vid 21-tiden påminde hon mig om mjölken, erbjöd sig att göra iordning. "det är viktigare att du får i dig den", jag höll med. men jävlaskitätstörning säger att det hör till SOVA. kan bara dricka det när jag ska lägga mig, gå till sängen och inte flytta på mig. tvång runt tiden tillhör. kan skjuta upp det en timme, ta det klockan 22, sen kopp nummer två en timme senare. men vill alltid att mamma ska vara vaken när jag värmer den sista koppen. VAD ÄR DET HÄR?! jag kunde alltså inte sitta och dricka mjölken till filmen och lägga mig direkt efter. inte heller skjuta upp den till för sent, då blir det en ursäkt till att skippa. hann åtminstone se halva filmen ..

det enda possitiva med det här [om det går att rota fram någon sådan benämning] är i sådana fall att jag inte greppade tag om "ursäkten" och struntade i allt ting. nu får jag i varje fall i mig mjölken .. ^^ får duga.

nu.. tillbaka till koppen. Gud vilket blajj - varfööööör ? åh detta dumma .. GAH. GODERNATTER ! .. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: