tjo½ ..ck?


hej alla glada!
har precis race'at runt i grodan. (maddes lilla gröna bil). den stannade hemma när dem for på semester. helt okej för mig. ;) har precis duschat och snart åker sminket på. börjar bli dags att kolla SL för att ta sig in till stan. ser ut att bli tanto kvällen till ära. trevligttrevligt.

fick höra idag OCKSÅ att jag inte ser sådär farligt smal ut nu. bara typ.. bra. ger mig tiotusen dubbla tankar.
är det extra kilon på min kropp eller ser hela jag friskare ut. är jag tjock eller bara lagom. är det dags att sluta nu, eller har jag lite kvar. ur vilket perspektiv ser jag lagom ut VS tjock. varför skriker hjärnan dubbelt ?!

SKITSAMMA. ikväll blir det annat focus. 



Postat av: Someone e´who cares

Om man har ett BMI över 30 och bara dricker öl och äter chips kanske man börjar närma sig kraftig. Men om man har muskler och tränar och äter sunt, jag då är man inte tjock ens då.

Ser dig inte nu, men ser dig på bild, och är helt övertygad om att de bara menar att du är fin, men att de inte vet hur de ska säga det, utan försöker skoja till det. Du fina är bara fin! Och blir bara finare och finare !!

2011-08-02 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: