snurr


hallå!
idag vet jag inte vart solen sprang och gömde sig, tyckte mig allt höra ett rykte om värmebölja denna vecka. hah, se om det dyker upp under dagarna!
sömnisen råkade slå över inatt, tror jag sprang runt och flummade runt i huset ett par timmar senare. minns inte riktigt, men har lite sms från klockan tre och ett mjölkpaket är slut. kan bara minnas att jag värmde två koppar. så var det tydligen inte, hah..
vaknade mer än en gång, men runt tolvslaget bestämde jag mig för en dusch och vidare till vällingby. letade hårfärg som nu sitter inkletat i huvudet på mig. se hur detta blir.. tyvärr blir ju resultatet knepigt att visa, då kameran still is kaputt.. nej. nu måstemåsteMÅSTE jaga llt städa mitt för**nnade rum.. ;) HÖRS ! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: