skärpning..


Hej igen!
Tiden rullar på som om det inte fanns något att hinna med. har i varje fall lyckats installera nyaste variationen av Itunes och synkroniserat den och mobilen, som man tvunget skulle göra för att den skulle komma igång,

annars har jag bara suttit i sängen hela dagen, slapp som jag är. nej men mådde inte så bra imorse. spydde lite som en gris. måste komma ur det här jävla mönstret. men jag vet inte hur man gör. minns inte hur man kopplar bort en röst i huvudet om fortfarande låter så övertygande. jag klarade ju av att koppla bort det så länge nyss.
nu verkar allt vara tillbaka från noll och det blir som att varje gång jag går på toaletten vänder jag fel ände till.
måste komma ihåg hur och vad jag gjorde då, nyligen. försöka vilseleda mig själv, krossa det onda som gör att illamående känslan tränger sig fram när jag inte ens har feber. eller virus i magen. eller allergi. eller fylla.

hur som helst har jag nu (efter lite om och men) till och med fått en årderbekräftelse på att mitt nya fina mobilskal är betalt och påväg hem till mig, inom sinom tid. om man har tur kanske det kommer i samma veva som sim-kortet. här ser ni skalet jag väntar på, fint va ?









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: