pumpelump .,




De där installeravärmepump-killarna håller fortfarande på. Pratade lite med den ena som sa att det gick framåt, tillslut skulle det nog bli bra. [låter ju lovande i varje fall?] men han var lite irriterad över att telefonen ringde lite titt som tätt. sätt den på ljudlös, sa jag. Du är ju faktiskt redan på jobbet., han skrattade lite och fortsatte med den stora syretubs-liknande saken . tss !
själv åkte jag till centrum för att sysselsätta mig lite, passa på att hämta ut mina sömntabletter .. vilket också var det enda jag INTE gjorde. typiskt mig, hah. Nu ska jag vänta vidare på mamma innan vi åker till Mormor & Morfar, se om vi kan starta och få hem deras bil. som ska besiktias. :) Ciao så längeee.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: