Pappa - dag


hejje hejje hejje !!
nya sömnisar är som stora klubbor i huvudet. somnar inte som en stock, men det är lite svårt att väcka mig, hah. pappa fick i varje fall upp mig vid tolv. promenerade till mamma, bytte om och hämtade kameran. sen brummade vi till mobil-affären och Elgiganten som andra stopp.
mobilaffären låg i en stor Galleria jag aldrig tidigare varit i, gick runt där medan pappa pratade med gårdagens försäljare.     tro det eller ej, jag tappade bort mig..

hah. Min uppmärksamhet landade helt på en automat. L samlar på barbapappa-figurer och i denna automat fanns samma figurer men i annat format, jag ville köpa. såg en jättefin stjärna på bilden jag försökte få ut.
gick inte så bra, men nu har jag fem andra olika barba-mobil-smycken iaf, heh..

kameran är inlämnad, separationsångesten var stor, men hoppas att jag får tillbaka den hel och fin inom kort. :) HAHAHAH, justeja. DAGENS. skulle köra hem bilen från Elgiganten. pappa sätter sig.

"Oj, nu har jag inte de där papprena med mig.. hm. jaja."

"Tur att jag har körkortet då, pappa !.."

 *pappa tittar på mig* "Justeja, hah."


barbafigur L samlar på                                                                   barbafigur jag hittade



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: