man ska aldrig säga aldrig .


hej hopp !
sitter i sängen hos pappa i morgonrock. luktar jordgubb och är fortfarade lite blöt efter ett varmt bad. Pappa kom precis hem från sin ena syster efter att ha fixat med en massa papper. ..och nu hoppar han i mitt varma [gamla] vatten, hah. nog bra det, för han tycks ALLTID lyckas börja prata med mig när jag är inne i något annat behöver fokuseras på, tss. så hopp i nu så jag hinner skriva klaaaaart ikväll ! :p

jobbet idag gick bra. fick just veta att jag kommer att få en timme rast varje dag. det behövs nog. missförstå mig inte nu, jag gillar väldigt mycket att springa runt i butiken, pressa kartonger och mest av allt - stå i kassan ! :)
..bara att jag blir lite trött. men det är helt klart värt det. men att börja såhär lite succesivt med timhöjningen är nog bara jättebra. kanske jag lär mig att känna, man kan inte jobba hela dagar utan energi, utan att äta. ingen gör det. så ett två, kämpaaa påååå !! :) Det lilla tråkiga är dock att bästa butikschefen slutat.. tur att man har bästaste Jempa-Pempa kvar!

hahah vad är det här. såg just på TV en som i helgen vann VM i nässköljning. vad händer med denna värld ?!

nej, nu ska jag svara på alla bluppande sms och fortsätta skratta lite åt mig själv. alla predikningar jag om och om haft, hur jag aaaaldrig nåååågonsiiin kommer att införskaffa en telefon med touch. så sitter jag här och verkligen totalavgudar nya iphonen. jag ska inte säga typiskt, men innebörden av man ska aldrig säga aldrig, börjar bevisa sig stämma mer och mer.  heeey sweeeeiiiiijjjss .  längtar tills helgen . wiiiaaah.



I brist på kamera och bilder får vi bjuda på en gammal historia från 2008. En hälsosam, väldigttränad - Jag .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: