LOVE IS LOVE


hei hopp!
segisdag idag. men dagens väder och veckans händelser gör det helt okej att ta det lungt. då ska vi inte glömma gårdagen som hade värdens drag med sig från morgon till kväll/natt.
började innan 9.00 med upphämtning av Angelica, leta igenom tre olika garderober efter kläder + skrivbordslådor efter färgpennor, hah. åkte till en tom lägenhet och började med förberedelserna innan vi tog kurs mot stan.

hei & hå, PrideParaden gick av stapeln strax efter ett och vi med den. hur kul som helst, stämningen var glädje och välbefinnande trots en regnskur mitt upp i allt. Babsan tappade rosa peruken och tåget lämnade efter sig ett spår av avrunnet smink, mestadels från killarna. hah ;D dans & musik, skratt och tjoheiii !

mållinjen bestod av stadens fontän och efter den blev det för mig att försöka ta sig hem, lite frågande blickar på tunnelbanan fick man allt. och då ska vi inte prata om mitt besök i affären strax efter. för världens bästa pappa kom och mötte upp mig vid Barkarby för att skjutsa mig till IKEA. har varit fullt ös hela veckan att jag inte riktigt fått tid till att handla present till gårdagens födelsedagsbarn.. ehm.. ;)  tur att man har pappa!
vi sprang runt mellan hyllorna med fokus på bra ha saker i färgen grönt. hennes favoritfärg.

full rulle hem, byta om, slå in paket och swisha ned via områdets backe till nästa partiiieee. wii, hur bra som helst!


fler bilder kommer. men nu - planering inför morgondagens lilla resaaaaa :)


Postat av: Josefine

Snygg :)

2011-08-15 @ 15:29:27
URL: http://fins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: