Lite för mycket party..


halloj alla barn & vuxna!
solen skiner och vi med den, hah! gårdagen var skoj och lite snurrig, beroende på vem man frågar. planerna var att åka till Theodoras, vi kom inte riktigt dit. ska nog tacka mina kinkiga smaklökar för att rata öl och vin. Linda lyckades hinka i sin en hel vin-tetra, innehållande 1L rosé. hon mådde inte så bra, stackarn.. BOM smällde det till i huvudet. själv är det få utekvällar jag druckigt så lite som juag faktiskt gjorde. nästan att hon kompenserade mig. halva min systemkasse lämnades orörd då jag misstänkte en och annan ciderförtäring ute på Theodoras, heh.
men som tidigarenämnt tog vi oss inte riktigt ända fram.. 15min buss räckte gott och väl för att spyorna skulle komma.. tog hem min lilla vän, eller försökte åtminstone ;) vinglade fram med henne under armen, hoppade på bussen hem. fick kliva av, spy lite till. gå lite, se två bussomgångar passera. gå lite till, sätta oss på en bänk i en busskur. hah, måste sätt lite roligt ut när jag lagt min kavaj om hennes axlar och i klackar stå hoppandes under ett träd för att plocka stora löv att torka hennes uppkomna bukinnehåll.. hennes lillebror kom och hämtade oss med plastpåse i högsta hugg, hah! fixade lite rostade mackor och stoppade ner henne i sängen. inge mer vin för den damen ..på ett tag. tssss. men det var kul så länge det varade !! :D

Jag som inte riktigt han ikapp med drickandet var idag körbar och vi har precis varit och handlat lite nödvändigt. ikväll blire tacos med fint sällskap, wii wii :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: