Kanske lite för öppet inlägg ..


hej hej. och goder kväll.
hoppas att eran kväll varit bättre än min är i varje fall. många sover nog nu, måndag snart. skola och jobbstart. wii. råkade förstöra en matlåda ikväll. rensade den på broccolie och kantareller. sparade korv, pasta och sås. mamma blev inte så glad. fick förbud att gå i kylskåpet utan lov, utan att fråga innan. jag får köpa det. men fick ångest. ångest över att det jag ätit var lite mycket, jag var på toaletten och fick frågan om jag spydde. nej, sa jag. blev inte arg, fråga får man. men ledsen över att förstöra för någon annan. som sagt, ångest. sen kom det iaf,
mycket (vet inte hur jag ska tolka det där 60-70% när det tillslut bara är vätska och gul magsyra..?) av maten ligger i avloppet, resten ligger väl som en stor ångestväxande klump i magen. där det känns som att den inte borde vara. inget av det här är mammas fel. snarare mitt och min jävla ätstörning som förstör precis ALLT. skit.
mitt liv är missär. Jag är missär.       jag ORKAR INTE må så här längre .


annars var dagen bra. åkte till storebror & co. efter pappas telefonsamtal som uppvaknande alarmklocka. målade en vägg på förrådet, gult. sprang runt och lekte med bilar, matade, fotade, pratade om tomten och dansade till Erik Saade's "Im popular". detta tillsammans med de två sötaste brorsönerna man kan tänka sig. åh, blir alltid alltid så glad av dem, det blir nog alla! :) Om två veckor blir det återbesök och mer målning. ser redan fram emot det! caaaaan't waaaiiiiit !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: