Iphone 4


hej bloggos!

morgonen till ära bjöd på inte mindre än två uppvaknanden. ingen utav de var väckarklockan som i övrigt inte var på. FÖRST hörde jag något oroväckande hårt dunsande utanför mitt fönster, men mot min vägg. tog ett tag innan jag ens kunde avgöra att det var mitt fönster som lämnade eferskakningar. ringklockan skrek av desperat upprepade intryckningar. hemtelefonen ringde och hela huset stod snart som en varningslampa av allt ljus & lljud. mobilen ringde också. svarade i en av telefonerna, på andra sidan luren frågade min lillebror vad jag gjorde klockan elva på morgonen , hej Robin, jag sover .. jamen, kan du öppna dörren?! meh.. kommer..

ANDRA uppvakandet var av mobiltelefonen som sjöng aeronsmiths - Cryin' . Denna gång var det pappa som frågade om jag ville ha en Iphone och i så fall vilken färg. tog ett tag innan jag regareda vad som hände.. han tod på Elgiganten för att handla en Iphone till lillebror, hittade något bra erbjudande och tänkte att jag också kanske ville ha en. [vi båda glömde nog snabbt bort alla mina påståenden och samtal om hur jag aldrig någonsin skulle ha en telefon med Toutch-skärm. Nu får jag banne mig vara försiktig.. hah]

Robin är förlåten för att han väckte mig
! hah

Pappa blev själv lite sugen och skyllde på den "väldigt duktiga" försäljaren, en kvinna på tjugo år, när han kom hem med tre nya Iphoner. VEM HAR INTE VÄRLDENS BÄSTA OCH SNÄLLASTE PAPPA, VA VA VA ?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: