hmpfff.


hej & hå.
klockan är ganska så sent och en annan är precis hemkommen. farsta ligger långt borta om inte SL vill planera ut någon smidig väg. blir nästan lite arg när sidan har flippat såhär mycket. tror minsann att det är tredje dagen i rad de ljuger för mig, himla stil. tur att mina föräldrar är så snälla och agerar taxi! tack tack ! :)
jaja, det är som det är. måste skaffa GPS och fortsätta mina färder med bil tror jag minsann. här kan vi ju passa på att inflika om dagens hämta-morfars-bil-uppdrag. gick bra, bilen startade, det enda som krånglade var garagedörren som inte ville lyssna på "sesam öppna dig". krävdes visst en nyckel, hah. tog ett tag - men en snygg kombo av min och mors smarta hjärnor gjorde susen. till slut. SWISH sa det och iväg for vi. jag svansandes i mammas bil, efter en röd rullande historia. tappade bara bort henne lite lätt en gång, annars gick det hur bra som helst. hehe. om det inte vore för all gaturenovering ska jag nog lära mig att hitta snart. !

kvällen var i varje fall hur bra som helst, like usual! nej vad säger ni, sova snart? jaa :) jobb imorgon! sleep tight !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: